Animacje | Animations |
Anuluj | Cancel |
Cel | Target |
Cylinder | Cylinder |
Deklaracja zmiennych do przechowywania
wartości logicznych, true i false | Bool |
Dodaj | Add |
Figura geometryczna – kapsuła | Capsule |
Funkcja dodająca kolizję dla cylindra | Cyulinder Collider |
Funkcja kolizji | Collider |
Funkcja łącząca dwa obiekty | Hinge Jointl |
Kamera główna | Main camera |
Komponent nadający grawitację | RigidBody |
Komponent nadający sprężystość | SpringJoint |
Komponent | Component |
Kopia obiektu | PreFab |
Nowa scena | New Scene |
Obiekt | Object |
Obracanie | Rotate |
Opcja w programie Unity nakładanie siatki
z zasobów i pokazywanie jej na ekranie | Mesh Filter |
Opcja w programie Unity reagowanie na
styczność z innymi obiektami | Box colider |
Opcje | Options |
Pozycja | Position |
Program do tworzenia gier/silnik
graficzny | Unity |
Program firmy Mikrosoft do pisania
skryptów | Visual Studio |
Publiczny/prywatny | Public/private |
Pusta przestrzeń | Void |
Pusty obiekt | Empty Object |
Sfera | Sphere |
Skrypt | Script |
Sześcian | Cube |
Światło świecące w daną stronę | Directional light |
Tekstura | Texture |
Usuń | Delete |
Wyjdź | Quit |
Wyjście | Close |
Wyjście | Exit |
Wyszukaj | Find |
Zbiorowsko komponentów takich jak
tekstury lub skrypty dostępnych za darmo lub za opłatą | Assets Store |
Zmiana formy | Transform |